Հաշվետվություն
2016-2017 ուստարի
սեպտեմբեր-հոկտեմբեր
Սեպտեմբեր
v
Դասարանի սոցիալական անձնագրի կազմում
v
Դաստիարակչական աշխատանքի պլանի կազմում
v
Թղթավարություն/դասամատյան, աշակերտների անձնական գործեր/
v
Ծնողական ժողովի անցկացում, արձանագրության կազմում
v
Անհատական աշխատանք ներառական կրթության աշակերտների շրջանում։
v
Աշակերտների ընդհանուր հոգեբանական առանձնահատկությունների
վերլուծություն։
v
Դասարանի ենթահոսքերում հոգեբանական մթնոլորտի խթանում
v
Դասղեկի բաց դասերի անցկացման գրաֆիկի կազմում
v
Աշխատանք վարքային
և առողջական խնդիրներ ունեցող աշակերտների հետ
Հոկտեմբեր
·
Դաստիարակչական աշխատանքը ուսումնական գործընթացի օրգանական շարունակությունն է, որը նպաստում է աշակերտների բազմակողմանի զարգացմանը։
·
Կատարվել է դասղեկի դասալսումներ մաթեմատիկայի դասաժամերին։
·
Դասալսումը կատարվել է ըստ գնահատման սանդղակի։
Դասալսումը անցել է նպատակային
և արդյունավետ։ Դասերը առանձին քննարկվել է
դասղեկի ժամին՝ առանձնացնելով ակտիվ տրամաբանող աշակերտներին, ովքեր կարողանում են
հասկանալ մաթեմատիկայի լեզուն։
Անցկացվել է հետաքրքիր թեմաներով
զրույցներ. «Երազանքների իրականացում», «Ուսուցչի դերը մեր կյանքում», «Համբերություն
և համբերատարություն» թեմաներով։ Զրույցը վերածվում է բանավեճի, կատարվում է մտքերի
փոխանակում։ Լավագույն մտքերը աշակերտները գրում են դասղեկի գրառման տետրում, որը դառնում է հիշողություն։
XI դասարան
Դասղեկ՝ Գ. Քոչարյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий