X µ դասարանի ՝
Նոյեմբեր ամսում կատարած
աշխատանքների
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
Նոյեմբերյան
միջոցառումների ու աշխատանքների Çñ³ñ³ÝóáõÙÁ
դասարանում ստեղծել էր գեղարվեստական խառնաշփոթ: Ամիսը մշակութային էր, հագեցած
էր արտադասարանական միջոցառումներով և նախապատրաստական աշխատանքներով: Բացի պլանային
հիմնական աշխատանքներից , ³ß³Ï»ñï³Ï³Ý áõ ÍÝáÕ³Ï³Ý Ñ³Ý¹ÇåáõÙÝ»ñÇó ¨ ÅáÕáíÝ»ñÇó, որոնք պարբերաբար
իրականացվում են կրթական մակարդակի, առաջադիմության ու կարգապահության որակի բարձրացման
նպատակով, նաև դասարանական աշխատանքնեում տեղ գտան ինտելեկտուալ և մշակութային միջոցառումները:
¸³ë³ñ³ÝÁ ³ÏïÇíáñ»Ý Ù³ëݳÏóáõÙ ¿ ³é³ñÏ³Û³Ï³Ý ûÉÇÙåÇ³Ï³Ý å³ñ³åÙáõÝùÝ»ñÇÝ ¨
³ñ¹»Ý ÇëÏ Ñ³çáÕ Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝ áõÝ»ó³í áñáß ³é³ñϳݻñÇó ³Ýóϳóñ³Í ³é³ñÏ³Û³Ï³Ý ûÉÇÙådz¹³Ý»ñÇ Ý»ñ¹åñáó³Ï³Ý
÷áõÉáõÙ:
Շարունակվում են ݳ¨ շաբաթօրյա
ներդաշնակ զարգացման դասերը, որոնք չափազանց հագեցած և հետաքրքիր են անցնում Ա. Պետրոսյանի
և Ա. Նիկողոսյանի ¹³ë³í³Ý¹Ùամբ: Դասերը մեծ ոգևորություն , դինամիկա,
նոր դրական լիցքեր են հաղորդում և անշուշտ, զինում գիտելիքների մեծ պաշարով, քանի որ այն թեմաների
առումով մեծամաëշտաբ է և հնարավորություն
է տալիս միտքը արագ աշխատեցնել, մարզում է մտածողությունը, տրամաբանությունը: Դասարանի
մի քանի աշակերտներ, ովքեր նաև ընդգրկված են
<<Ինչ, որտեղ, երբ>> ինտելեկտուալ խաղի թիմի կազմում, նաև մշտապես
այդ դասընթացներին են մասնակցում, իսկ նրանցից երկուսը ª մասնակցություն ունեցան Երևանում կայացած մրցույթում:
Դասերն ուղղված
են ոչ միայն մտավոր , այլև հոգևոր զարգացմանը: Եվ ներդաշնակ զարգացման դասընթացների
նպատակի տրամաբանակ շարունակությունը հոգևոր զարգացումն էրª մտքին զուգընթաց :Դրա վառ օրինակ դարձավ նոյեմբերի 23-ին տեղի ունեցած յոգայի դասը, որը
վարում էր գուրու Գագիկ Թադևոսյանը: Վերջինս մեզ տարավ դեպի մեր ակունքներ, երազներ
երազանքներ ու ցանկություններ իրականացնող մեր ներսում թաքնված <<ես>>ի խոր աշխարհը. Իր խոսքով
և, թեկուզ կարճատև, բայց պրակտիկ դասընթացով աստիճանաբար սահուն անցում կատարելով ª մեզ ներկայացրեց <<Յոգայի>> հիմնական գաղափարը:
Դասին ներկա ուսուցիչները , ծնողներն ու աշակերտները
ակտիվորեն մասնակցում էին դասին , հարցերի միջոցով փորձում հասկանալ նպատակն ու սկզբունքները:
Գուրուն ներկայացրեց , որ յոգայի հիմնական նպատակն է կյանքը երջանիկ դարձնելը:
Հոգևոր արժեքների
սերմանումն ու զարգացումը շարունակական գործընթաց է , այն աստիճանաբար հարստացնում
է հոգևոր ներաշխարհն ու լայն հայացքներ բացում մեր ներսում, հնարավորություն տալիս
կյանքն ու շրջապատը այլ տեսանկյունից տեսնել ու գնահատել. Այսպիսին էր նոյեմբերյան
դասղեկական ժամերի քննարկումների վերջնական գնահատականը: Եվ բարձր գնահատելով հոգևոր
արժեքների կարևորությունը ª
աշակերտները
աշնանային մի օրը նվիրեցին նկարչական արվեստին: Նոյեմբերի 18-ին մասնակցեցին Գյումրու
թիվ 1 ավագ դպրոցի նախկին շրջանավարտ և այլևս նկարչուհի Ամալյա Դավոյանի աշխատանքների
ցուցահանդեսին: Այն շատ տպավորիչ էր , գունեղ, աշակերտները շրջում էին , ուսումնասիրում
նկարները, քանդակները , կատարում էին վերլուծություններ, քննարկումներ, փորձում էին
կարդալ ստեղծագործություններն իրենց բովանդակությամբ: Ընթացքում նաև շփվում էին մյուս
պաշտոնյա և ներկա հյուրերի հետ, կարծիքներ փոխանակում: Հանդիպեցին նաև հեղինակի հետ
, զրուցեցին , իրենց տեսակետն ու տպավորությունները ներկայացրին և նրան հրավիրեցին
դպրոցում դասարանական հանդիպման :
Հոգևոր և մտավոր
զարգացմանն ուղղված հանդիպումների ու դասընթացների
շարքը նոյեմբերի 23-ին շարունակեց Բյուրականի աստղադիտարանի աշխատակից, ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու ª Մարիետա Գյուլզադյանը : Իր գեղեցիկ
, հանգիստ խոսքով , ձայնի հանդարտ հնչերանգներով
,էկրանին պատկերվող մոլորակներով ու աստղաբույլերով մասնակիցներիս կարծես տեղափոխեց տիեզերական անհուն
, ներկաները անէացած ճախրում էին մոլորակների աշխարհում և աստղաբույլերի հետ
<<զրուցում էին>> ª
մեկնաբանելով
ու գիտելիքները հարստացնելով ,ÙǨÝáõÛÝ Å³Ù³Ý³Ï Ñ³ëϳݳÉáí ïÇ»½»ñùÇ ³é»ÕÍí³Í³ÛÇÝ áõ
³ÝÍÇñ ËáñáõÃÛ³Ý Ù»ç Ù»ñª Ù³ñ¹Ï³ÛÇÝ ¿³ÏÝ»ñÇë ÷áùñáõÃÛáõÝÁ:
Իսկ նոյեմբերի
28-ին դպրոցում ïÇñáõÙ ¿ñ ÁÝïñ³Ï³Ý »éáõ½»é. ³ß³Ï»ñïÝ»ñÝ ÁÝïñáõÙ ¿ÇÝ աշակերտական
խորհրդի նախագահ. Ýñ³Ýù մասնակցեցին << Առաջին անգամ ընտրող >> ծրագրի
շրջանակներում անցկացվող ընտրություններին:
ընտրություններն ³Ýó³Ý ընտրական օրենսդրական
ÝáñÙ»ñÇÝ Ñ³Ù³å³ï³ë˳Ý: Փակ քվեախցիկների հետևում ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ քվե տվեցին իրենց
նախընտրած թեկնածուի օգտին: Ընտրություններն անցան ազատ և թափանցիկ:
Øիջոցառումների շարքը իր եզրագծին հասավ ¶ÛáõÙñáõ ï»Õ»Ï³ïí³Ï³Ý ï»ËÝáÉá·Ç³Ý»ñÇ Ï»ÝïñáÝáõÙ: ÜáÛ»Ùµ»ñÇ 24-ÇÝ §²Ú´ ¦
ÏñóѳٳÉÇñÇ ïÝûñ»Ý ²ñ³Ù ö³ËãÛ³ÝÁ Çñ ë»÷³Ï³Ý ûñÇݳÏáí ÷áñÓ»ó Ý»ñϳݻñÇÝ
ѳë³Ý»ÉÇ ¹³ñÓÝ»É §Ö³Ý³ã»Ýù ÇÝùÝ»ñë Ù»½ ¦ Ëáñ³·ñÇ ï³Ï óùÝí³Í Çñ³Ï³ÝáõÃÛáõÝÁ: ê»ÙÇݳñÁ
ß³ï Ñ»ï³ùñùÇñ ¿ñ ¨ áõë³Ý»ÉÇ: ÀÝóóùáõÙ Ëáëí»ó ÏÛ³ÝùáõÙ ÷á÷áËáõÃÛáõÝÝ»ñ
ݳ˳ӻéÝ»Éáõ ¨ Çñ³Ï³Ý³óÝ»Éáõ Ù³ëÇÝ, áñ ó³Ýϳó³Í å³ÑÇ ¨ ó³Ýϳó³Í µ³ÝÇó ϳñ»ÉÇ ¿
ù³Õ»É ³ÛÝ , ÇÝã ³ÝÑñ³Å»ßï ¿,áñ ϳñ»ÉÇ ¿ ÙïÝ»É ó³Ýϳó³Í áÉáñï ¨ ³ñ³· Ïáõï³Ï»É
÷³ëï³óÇ ·Çï»ÉÇùÝ»ñ, å³ñ½³å»ë å»ïù »Ý Ý³Ë Ó»éù µ»ñ»É ÑÙïáõÃÛáõÝÝ»ñ / ÑÇß»É,
ÁÝϳɻÉ, ÏÇñ³é»É, í»ñÉáõÍ»É, ëÇÝû½, ëï»Õͳ·áñÍ»É/ , ÇëÏ ¹ñ³Ýù Ó»éù »Ý µ»ñíáõÙ
÷áñÓÇó, ³ÝÑñ³Å»ßï ¿ ß³ï ³ß˳ï»É¨ ÁݹɳÛÝ»É ¹ñ³Ýó ÏÇñ³éáõÙÁ: ºí ³ñ¹»Ý ÇëÏ
áõݻݳÉáí ÑÙïáõÃÛáõÝÝ»ñª ϳñ»ÉÇ ¿ ÙïÝ»É ó³Ýϳó³Í áÉáñï: ºí áñå»ë ³Ù÷á÷áõÙ
ß»ßïíó , áñ å»ïù ¿ Ñݳñ³íáñÇÝë ß³ï ·ÇïÉÇùÝ»ñ Ó»éù µ»ñ»É ¨ ÙÇßï ³é³ç ß³ñÅí»É:
ºí ³Ûë ³ñï³Ñ³ÛïáõÃÛáõÝÁ áñå»ë ËáñÑáõñ¹ í»ñóÝ»Éáíª ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ Ù»Í
á·¨áñáõÃÛ³Ùµ ³é³ç ß³ñÅí»óÇÝ ¹»åÇ ¹åñáó ª
Ñݳñ³íáñÇÝë ³é³í»É ·Çï»ÉÇùÝ»ñ áõ ÑÙïáõÃÛáõÝÝ»ñ Ó»éù µ»ñ»Éáõ ,
³ß˳ï³ëÇñáõóٵ ½ÇÝí»Éáõ ¨ ëï³ó³ÍÁ Ýå³ï³Ï³ÛÇÝ ÏÇñ³é»Éáõ Ù»Í Ó·ïáõÙáí áõ
ïñ³Ù³¹ñí³Íáõóٵ:
²ÛëåÇëÇÝ ¿ñ ÝáÛ»Ùµ»ñÁ X µ ¹³ë³ñ³ÝáõÙ:
лï³ùñùÇñ ѳݹÇåáõÙÝ»ñÝ áõ ݳ˳ӻéÝáõÃÛáõÝÝ»ñÁ ³éç¨áõÙ »Ý: ÎѳݹÇå»Ýù Ù»Ï
³ÙëÇó:
¸³ëÕ»Ï ª Ø. سóáÛ³Ý
Комментариев нет:
Отправить комментарий