четверг, 10 ноября 2016 г.

Հաշվետվություն
2016-2017 ուստարի
սեպտեմբեր-հոկտեմբեր

Սեպտեմբեր
v  Դասարանի սոցիալական անձնագրի կազմում
v  Դաստիարակչական աշխատանքի պլանի կազմում
v  Թղթավարություն/դասամատյան, աշակերտների անձնական գործեր/
v  Ծնողական ժողովի անցկացում, արձանագրության կազմում
v  Անհատական աշխատանք ներառական կրթության աշակերտների շրջանում։
v  Աշակերտների ընդհանուր հոգեբանական առանձնահատկությունների վերլուծություն։
v  Դասարանի ենթահոսքերում  հոգեբանական մթնոլորտի խթանում
v  Դասղեկի բաց դասերի անցկացման գրաֆիկի կազմում
v  Աշխատանք վարքային  և առողջական խնդիրներ ունեցող աշակերտների հետ
Հոկտեմբեր
·         Դաստիարակչական աշխատանքը ուսումնական գործընթացի օրգանական շարունակությունն է, որը նպաստում է աշակերտների  բազմակողմանի զարգացմանը։
·         Կատարվել է դասղեկի դասալսումներ մաթեմատիկայի դասաժամերին։
·         Դասալսումը կատարվել է ըստ գնահատման սանդղակի։
Դասալսումը անցել է նպատակային և արդյունավետ։  Դասերը առանձին քննարկվել է դասղեկի ժամին՝ առանձնացնելով ակտիվ տրամաբանող աշակերտներին, ովքեր կարողանում են հասկանալ մաթեմատիկայի լեզուն։
Անցկացվել է հետաքրքիր թեմաներով զրույցներ. «Երազանքների իրականացում», «Ուսուցչի դերը մեր կյանքում», «Համբերություն և համբերատարություն» թեմաներով։ Զրույցը վերածվում է բանավեճի, կատարվում է մտքերի փոխանակում։ Լավագույն  մտքերը  աշակերտները գրում են դասղեկի գրառման  տետրում, որը դառնում է հիշողություն։
XI   դասարան

Դասղեկ՝    Գ. Քոչարյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий