четверг, 17 ноября 2016 г.


Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի XԲ  բնագիտական հոսքի դասարանի դասղեկի՝ 2016-2017 ուստարվա
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ – ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ ամիսներին կատարած աշխատանքների
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ


   X ´ ´Ü²¶Æî²Î²Ü ÐàêøÆ ¸²ê²ð²ÜàôØ 2016-2017 áõëï³ñí³ ëϽµÇÝ ëáíáñáõÙ ¿ÇÝ 15 ³ß³Ï»ñïÝ»ñ, ³å³  4-Á ï»Õ³÷áËí»óÇÝ ÑáõÙ³ÝÇï³ñ ÑáëùÇ ¹³ë³ñ³Ý, ÇëÏ 1 ³ß³Ï»ñï ª è¸: Ü»ñϳÛáõÙë ¹³ë³ñ³ÝáõÙ ³ß³Ï»ñï»Ý»ñÇ ÃÇíÁ 10-Ý ¿ / 4 ïÕ³,  6  ³ÕçÇÏ / , áñÇó 2-Á Ý»ñ³é³Ï³Ý ÏñÃáõÃÛ³Ùµ áõëáõó³ÝíáÕ ³ß³Ï»ñïÝ»ñ »Ý:
Àëï 2 ³ÙÇëÝ»ñÇ ³Ù÷á÷Ù³Ý ª ¹³ë³ñ³ÝÇ ÁݹѳÝáõñ ³é³ç³¹ÇÙáõÃÛ³Ý óáõó³ÝÇßÁ µ³í³Ï³Ý µ³ñÓñ ¿: ²ß³Ï»ñïÝ»ñÁ óáõó³µ»ñáõÙ »Ý µ³ñÓñ ³é³ç¹ÇÙáõÃÛáõÝ, Ùßï³å»ë å³ïñ³ëï »Ý ¹³ë»ñÇÝ, ϳï³ñáõÙ »Ý ¹³ë³ñ³Ý³Ï³Ý ¨ ïݳÛÇÝ ³é³ç³¹ñ³ÝùÝ»ñÝ áõ ѳÝÓݳñ³ñáõÃáõÝÝ»ñÁ , û·ïíáõÙ »Ý Éñ³óáõóÇã ·ñ³Ï³ÝáõÃÛáõÝÇó, Ùßï³å»ë ½³ñ·³óÝáõÙ ¨ ѳñëï³óÝáõÙ »Ý ·Çï»ÉÇùÝ»ñÁ ³ÛÉÁÝïñ³Ýù³ÛÇÝ ÙÇçáóÝ»ñáí:

2016 Ã. ë»åï»Ùµ»ñÇ 1 – ÑáÏï»Ùµ»ñÇ 31 –Ç ¹ñáõÃÛ³Ùµ X ´ ¹³ë³ñ³Ýáõ٠ϳ½Ù³Ï»ñí»É ¨ Çñ³Ï³Ý³óí»É »Ý ÙÇ ß³ñù µ³½Ù³µÝáõÛà ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ ª Áëï áõëáõÙÝ³Ï³Ý Ñ³ëï³ïáõÃÛ³Ý ¹³ëÕ»ÏÇ ï³ñ»Ï³Ý ³ß˳ï³Ýù³ÛÇÝ åɳÝÇ , Çñ³Ï³Ý³óí»É »Ý ݳ¨ ãåɳݳíáñí³Í ϳ½Ù³Ï»ñåã³Ï³Ý , áõëáõÙݳ¹³ëïdzñ³Ïã³Ï³Ý, ëåáñï - ³éáÕç³ñ³ñ³Ï³Ý, µ³ñáÛ³Ñá·»µ³Ý³Ï³Ý, 鳽ٳѳÛñ»Ý³ëÇñ³Ï³Ý ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñ áõ ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ : 

àõëï³ñí³ ëϽµáõ٠ϳï³ñí»É »Ý Ñ»ï¨Û³É պլանային  ³ß˳ï³ÝùÝ»ñÁ.
·         ¹³ë³·ñù»ñáí ³å³ÑáíÙ³Ý Ñ³ñóÇ Ï³½Ù³Ï»ñåáõÙ
·         ѳٳ½·»ëïÇ , ³ß³Ï»ñï³Ï³Ý ï»ëùáí Ý»ñϳ۳Ýáõ ѳñóÇ Ï³ñ·³íáñáõÙ
·         ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ³Ù»ÝûñÛ³ ѳ׳ËáõÙÝ»ñÇ Ñ³ßí³éáõÙ/ µ³ó³Ï³ÛáõÃÛ³Ý Ï³Ù áõß³óáõÙÝ»ñÇ ¹»åùáõÙ ³ÝÙÇç³å»ë Ï³å ¿ ѳëï³ïí»É ¨ ½ñáõÛó ¿ ï³ñí»É ïíÛ³É ³ß³Ï»ñïÇ Ï³Ù ÍÝáÕÇ Ñ»ï ª å³ï׳éÁ ×ßï»Éáõ ¨ Ñݳñ³íáñÇÝë ³ñ³· ßïÏ»Éáõ Ýϳï³éáõÙáí/
·         ¹³ë»ñÇÝ å³ïñ³ëïí³ÍáõÃÛ³Ý , ïݳÛÇÝ ³é³ç³¹ñ³ÝùÝ»ñÇ Ï³ï³ñÙ³Ý í»ñ³ÑëÏáõÙ
·         ûñ³·ñ»ñÇ Éñ³óÙ³Ý , ¹³ë³·ñù»ñÇ, ï»ïñ»ñÇ ¨ áõëáõÙݳûųݹ³Ï ³ÛÉ å³ñ³·³Ý»ñÇ ³éϳÛáõÃÛ³Ý í»ñ³ÑëÏáõÙ, ëïáõ·áõÙ
·         áõëáõÙݳ¹³ëïdzñ³Ïã³Ï³Ý ·áñÍÁÝóóÇÝ ¨ ϳñ·³å³ÑáõÃÛ³ÝÝ áõÕÕí³Í ³ß˳ï³ÝùÝ»ñÇ Ï³½Ù³Ï»ñåáõÙ
·         ³ß³Ï»ñï»ñÇÝ ïñí»É ¿ dasaran.am –Ç ³ÝÓÝ³Ï³Ý Í³Íϳ·ñ»ñÁ ¨ å³ñµ»ñ³µ³ñ í»ñ³ÑëÏíáõÙ ¿ ¹ñ³Ýáí û·ïí»Éáõ ·áñÍÁÝóóÁ
·         Ùß³ÏáõóÛÇÝ, ëåáñï³ÛÇÝ, ³é³ñÏ³Û³Ï³Ý ¨ ³ÛÉ ËÙµ³ÏÝ»ñ ¨ ѳëï³ïáõÃÛáõÝÝ»ñ ѳ׳ËáÕ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ïíÛ³ÉÝ»ñÇ Ñ³í³ù³·ñáõÙ
·         ë³ÑÙ³Ýí»É ¿ ¹³ë³ñ³Ý³Ï³Ý Ñ»ñóå³ÑáõÃÛ³Ý ·ñ³ýÇÏ ª Áëï ß³µ³Ãí³ ûñ»ñÇ.

»ñÏ.      ê. ܳñ»Ï             ¶. ¶áѳñ
»ñ»ù.    ø. ²ñٳݠ            Ø. سñdzÝݳ
ãáñ.      ¶. ê»ñ·»Û             Î. ÜáõÝ»
ÑÝ·.     ê. ²ñ߳Ϡ             Ð. î³Ã¨
áõµÃ.    Ø. ÐéÇ÷ëÇÙ»         Ê. êáõë³Ýݳ
ì»ñáÝßÛ³É Å³ÙÏ»ïáõ٠ϳ½Ù³Ï»ñåí»É ¨ Çñ³Ï³Ý³óí»É »Ý ݳ¨ Ñ»ï¨Û³É ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñÁ.
·         ³Ýóϳóí»É ¿ 2 ÍÝáÕ³Ï³Ý ÅáÕáí, áñÇ ûñ³Ï³ñ·áõÙ ï»Õ »Ý ·ï»É Ñ»ï¨Û³É ѳñó»ñÁª
1.̳ÝáóóáõÙ ÍÝáÕ³Ï³Ý Ï³½ÙÇ Ñ»ï, ÍÝáÕËáñÑñ¹Ç ϳ½ÙÇ ÁÝïñáõÃÛáõÝ
2.²í³· ¹åñáóÇ ³é³ÝÓݳѳïÏáõÃÛáõÝÝ»ñÇ ¨ áõëáõÙÝ³Ï³Ý ·áñÍÁÝóóÇ Ñ»ï ͳÝáóóáõÙ
3.Առաջադիմության ,ուսումնառության հետ կապված հարցերի քննարկում
4..γ½Ù³Ï»ñåã³Ï³Ý ѳñó»ñ
·         ³Ýóϳóí»É ¿ ݳ¨ ³ß³Ï»ñï³Ï³Ý 2 ÅáÕáí, áñÇ ÁÝóóùáõÙ ùÝݳñÏí»É »Ý áõëáõÙݳéáõÃÛ³ÝÁ, ϳñ·³å³ÑáõÃÛ³ÝÁ, µ³ó³Ï³ÛáõÃÛáõÝÝ»ñÇÝ áõ áõß³óáõÙÝ»ñÇÝ í»ñ³µ»ñáÕ Ñ³ñó»ñ
·         ÁÝïñí»É ¿ ¹³ë³ñ³ÝÇ ³ß³Ï»ñï³Ï³Ý ËáñÑñ¹Ç ϳ½Ù / ݳ˳·³Ñ ª Ê. êáõë³Ýݳ, ³Ý¹³ÙÝ»ñ ª ø. ²ñÙ³Ý , ê. ²ñß³Ï, Î. ÜáõÝ»/
·         ³é³ÝÓÇÝ Ñ³Ý¹ÇåáõÙÝ»ñ »Ý ϳ½Ù³Ï»ñåí»É ïճݻñÇ Ñ»ï ¨ ѳϳé³ÏÁ, ѳݹÇåáõÙÝ»ñÇ ÁÝóóùáõÙ ùÝݳñÏí»É »Ý í³ñí»óáÕáõÃÛ³Ý Ï³ÝáÝÝ»ñÇ, ϳñ·³å³ÑáõÃÛ³Ý , áõëáõÙݳéáõÃÛ³Ý , ÑǷǻݳÛÇ, ¹åñáóÇ í³ñù³Ï³ÝáÝÇ ¨ ³ÛÉ ÝٳݳïÇå ûٳݻñÇ Ñ»ï ³éÝãíáÕ Ñ³ñó»ñ
·         å³ñµ»ñ³µ³ñ ³Ýѳï³Ï³Ý ½ñáõÛóÝ»ñ »Ý ï³ñí»É ݳ¨ ¹³ë³ñ³ÝÇ Ûáõñ³ù³ÝãÛáõñ ³ß³Ï»ñïÇ Ñ»ï, ÇëÏ ëáódzɳå»ë ³Ý³å³áí , Ý»ñ³é³Ï³Ý ÏñÃáõÃÛ³Ý Íñ³·ñáí áõëáõó³ÝíáÕ ¨ ³Ýѳï³Ï³Ý Ùáï»óáõÙ áõ ѳïáõÏ áõß³¹ñáõÃáõÝ å³Ñ³ÝçáÕ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ Ñ»ï ³é³í»É ѳ׳˳ÏÇ »Ý ϳ½Ù³Ï»ñåí»É ¨ ³Ýóϳí»É ³Ýѳï³Ï³Ý ½ñáõÛóÝ»ñÁ
·         å³ñµ»ñ³µ³ñ ѳݹÇåáõÙÝ»ñ »Ý ϳ½Ù³Ï»ñåí»É  ݳ¨ ÍÝáÕÝ»ñÇ Ñ»ï /Ëáëí»É ¿  ï³ñµ»ñ  Ñáõ½áÕ Ñ³ñó»ñÇ, ϳ½Ù³Ï»ñåã³Ï³Ý ³ß˳ï³ÝùÝ»ñÇ Ù³ëÇÝ/
·         Անհատական աշխատանքներ են տարվել ներառական կրթությամբ ուսուցանվող աշակերտների հետ, մասնավորապես զրույցներ նրանց և ծնողների հետ, այցելություն է եղել նաև բնակարաններ
·         Ùßï³å»ë ϳï³ñí»É »Ý ¹³ë³ÉëáõÙÝ»ñ ï³ñµ»ñ ³é³ñϳݻñÇó, ÇëÏ ÑáÏï»Ùµ»ñ ³ÙëÇÝ , Áëï ïÝûñ»ÝÇ Ññ³Ù³ÝÇ, ¹³ëÕ»ÏÇÝ Ñ³ÝÓݳñ³ñí³Í ¿ñ ¹³ë³ÉëáõÙÝ»ñ ϳï³ñ»É  § λÝë³µ³ÝáõÃÛáõÝ ¦³é³ñϳÛÇó,áñÁ ϳï³ñí»É ¿ ë³ÑÙ³Ýí³Í ϳñ·áí ¨ Ýßí³Í ųÙÏ»ïáõÙ
Դասալսումներ եմ կատարել Կենսաբանություն առարկայի ուսուցչուհի Աիդա Քերոբյանի մոտ, դասալասումների նպատակն էր ծանոթանալ աշակերտների ակտիվությանը, ուսումնառությանը և մասնակցությանը դասապրոցեսին, ուսուցչի կողմից կիրառվող մեթոդների և դասի վարման ձևերի կիրառմանը, մոտեցմանը՝ աշակերտներին թեման ներկայացնելիս , ինչպես նաև ծանոթանալ ներառական կրթությամբ ուսուցանվող աշակերտների հետ տարվող անհատական աշխատանքներին :Դասերը ստացված էին , հմուտ և վաստակաշատ մանկավարժը գերազանց իմացությամբ և հոգեբանական մոտեցումներով դասը հասցնում էր իր նպատակակետին, իսկ աշակերտները ոգևորությամբ և ակտիվությամբ էին մասնակցում դասերին:
·         Նաև å³ñµ»ñ³µ³ñ ½ñáõÛóÝ»ñ »Ý ï³ñí»É մյուս ¹³ë³í³Ý¹áÕ áõëáõóÇãÝ»ñÇ Ñ»ï, Ù³ëݳíáñ³å»ë Ëáëí»É ¨ ùÝݳñÏí»É  ¿ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ³é³ç³¹ÇÙáõÃÛ³Ý óáõó³ÝÇßÝ»ñÇ áõ ϳñ·³å³ÑáõÃÛ³ÝÝ ³éÝãíáÕ Ñ³ñó»ñ
¸³ë³ñ³ÝÁ ³ÏïÇíáñ»Ý Ù³ëݳÏó»É ¿ ݳ¨ ѳٳ¹åñáó³Ï³Ý, ³ñï³¹³ë³ñ³Ý³Ï³Ý ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñÇÝ
¸³ë³ñ³ÝÇ Ãíáí 4 ³ß³Ï»ñïÝ»ñ Ù³ëݳÏóáõÙ »Ý ß³µ³Ã ûñ»ñÇÝ ³ÝóϳóíáÕ Ý»ñ¹³ßÝ³Ï ½³ñ·³óÙ³Ý ¹³ëÁÝóóÝ»ñÇÝ: ØÇ ù³ÝÇ ³ß³Ï»ñïÝ»ñ ݳ¨ Áݹ·ñÏí»óÇÝ § ÆÝã, àñï»Õ, »ñµ¦ ˳ÕÇ ÃÇÙÇ Ï³½ÙáõÙ: ¸³ë³ñ³ÝÁ ÷áùñÇÏ Ý»ñ¹ñáõÙáí Çñ Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝÝ ¿ óáõó³µ»ñ»É ݳ¨ §Ù»Ï µ³óÇÏ, Ù»Ï µÝ³Ï³ñ³Ý ¦ µ³ñ»·áñÍ³Ï³Ý ³ÏódzÛÇÝ:
¸³ë³ñ³ÝǪ ë»åï»Ùµ»ñ - ÑáÏï»Ùµ»ñ ³ÙÇëÝ»ñÇÝ Ñ³Ù³¹åñáó³Ï³Ý ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñÇ Ù³ëݳÏóáõÃÛ³Ý Å³Ù³Ý³Ï³óáõÛó

01.09
¶Çï»ÉÇùÇ ûñ ѳٳ¹åñáó³Ï³Ý ամենամյա ÙÇçáó³éáõÙ
Ինչպես յուրաքանչյուր սեպտեմբերի 1 այս տարի ևս դպրոցի բակը լի էր փուչիկներով ,աշակերտակլան սպիտակով ներկայացած աշակերտներով, ծնողներով , հյուրերով , ինչպես նաև  ուրախ երաժշտությամբ ու բարձր տրամադրությամբ: Համադպրոցական այս գեղեցիկ տոնին իր մասնակցությունն ունեցավ  նաև 10 ա դասարանը , իսկ աշակերտուհի Սուսաննա Խաչատրյանը իր գեղեցիկ պարով հիացրեց հանդիսատեսին:

09.09
²ßݳݳÛÇÝ ½µáë³Ýù ù³Õ³ù³ÛÇÝ ½µáë³Û·áõÙ:
Աշակերտական մտերմիկ զբոսանքը տերյանական շնչով անցկացրեցինք Գյումրու քաղաքային զբոսայգում, աշակերտները երգում էին , ասմունքում, կիթառ նվագում և պարզապես զրուցում ու ծանոթանում…



21.09
ÐÐ ³ÝϳËáõÃ³Ý ïáÝÇÝ ÝíÇñí³Í ѳٳù³Õ³ù³ÛÇÝ ÙÇçáó³éáõÙ §ì³ñ¹³Ý³Ýó Ññ³å³ñ³ÏáõÙ¦, ѳٳù³Õ³ù³ÛÇÝ ßù»ñÃÇ Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝ
Դասրանը նաև հետ չի մնացել հայրենասիրական միջոցառումներից և իր մասնակցությունն ունեցավ ՀՀ անկախությանը նվիրված համաքաղաքային միջոցառմանը:


25.09
§¶ÛáõÙñáõ ûñ ¦ ѳٳù³Õ³ù³ÛÇÝ ÙÇçáó³éÙ³Ý Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝ, ýÉ»ßÙáµÇ Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝ § ì³ñ¹³Ý³Ýó ¦Ññ³å³ñ³ÏáõÙ ª § ²ñ³ùë µ³ñ»·áñͳϳݦÐÎ Ç Íñ³·ñÇ ßñç³Ý³ÏÝ»ñáõÙ
Քանի որ դպրոցը ակտիվորեն համագործակցում է տարբեր կազմակերպությունների հետ , <<Գյումրու օր >> համաքաղաքային միջոցառումը , որի կազմակերպմանը նաև իր մասնակցությունն ուներ վերոնշյալ ՀԿ-ն, ընդգրկել էր նաև դպրոցից շուրջ 50 աշակերտներ, որոնց թվում էր նաև 10 ա դասարանը


05.10
àõëáõóãÇ ïáÝÇÝ ÝíÇñí³Í ¹³ë- ùÝݳñÏáõÙ ª Ý»Õ -¹³ë³ñ³Ý³Ï³Ý ßñç³Ý³ÏáõÙ
Ուսուցչի տոնին նվիրված քննարկում – դաս անցկացվեց դասարանում, աշակերտները պատրաստել էին ցուցադրական ելույթներ, բանաստեղծություններ կարդացին, ինչպես նաև անկեղծորեն իրենց խոսքն ուղղեցին ուսուցիչներին:Դասն անցկացվեց դասղեկական ժամի շրջանակներում:


09.10
Üáñ»ÏÇ ûñÑÝáõÃÛ³Ý ûñ ú߳ϳÝáõÙ
Դպրոցի ավանդույթներից մեկն է Օշականում նորեկների օրհնության կազմակերպումը:Դասարանի նոր աշակերտները ևս օրհնություն ստացան և երդում տվեցին հավատարիմ մնալ թիվ 1 ի կանոնադրությանը:

14.10
§²É»ùåáÉÇ ãå»Õí³Í ß»ñï»ñÁ¦ ûٳÛáí í³ñå»ïáõÃ۳ݠ ¹³ëÇ Ù³ëݳÏóáõÃÛáõÝ ¶. ²Õ³ÝÛ³ÝÇ Ñ»ï
Հերթական վարպետության դասն անցկացրեց դպրոցի նախկին ուսուցիչ Գ. Աղանյանը, աշակերտները սիրով և մեծ ոգևորությամբ էին լսում իրենց քաղաքի մեծ ու հետաքրքիր պատմությունը:

23.10
«ԴԱՍ ԱՆԻՎՆԵՐԻ ՎՐԱ»
Սեպագիր արձանագրություն, միջնաբերդ, ջրատար խողովակներ, մարտակառք, թաղման ծեսերայս ամենը տպավորիչ դարձնելու նպատակով 10ա դասարանի Հայոց պատմության ոչ ֆորմալ ձևաչափով ամփոփիչ դասն անցավ հայոց քաղաքակրթության Մերձավոր արևելքի ժամանակի ամենահզոր բերդ-ամրոցներից մեկում՝ Արին-Բերդում։ Վայր, ուր կառուցվեց հինավուրց Հռոմից 29 տարի առաջ ծնունդ առած Էրեբունին։ Աշակերտները, զբոսավարին զարմացնելով ու հիացնելով իրենց գիտելիքներով,տեղեկություններով, քայլեցին մեր դարավոր փառահեղ անցյալի ոտնահետքերով. Վանի թագավորությունից, Սարդարապատից մինչև մեր օրեր։ «Վանի թագավորության» ամփոփիչ դասն իր եզրագծին հասավ Հայոց ազգագրության և ազատագրական պայքարի պատմության ազգային թանգարանում։ Իսկ ամենուր հնչող զանգի ղողանջները, կարծես ողջունելով նոր սերնդին, ուղեկցեցին ամբողջ դասի ընթացքում՝ հիշեցնելով ու պարտավորեցնելով նրանց հարստացնել իրենց գիտելիքները և շարունակել գլորվել մեր անցյալի պատմության էջերով





Æñ³Ï³Ý³óí»É »Ý ݳ¨ ³ÛÉ Ï³½Ù³Ï»ñåã³Ï³Ý ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ ¨ ùÝݳñÏí»É »Ý ÙÇ ß³ñù ÁÝóóÇÏ Ï³½Ù³Ï»ñåã³Ï³Ý ѳñó»ñ: ¸³ëÕ»Ï³Ï³Ý Å³Ù»ñÇ ÁÝóóùáõÙ åɳáí ݳ˳ï»ëí³Í Íñ³·ñÇÝ ½áõ·ÁÝóó Ûáõñù³ÝãÛáõñ ¹³ë³Å³ÙÇ ï³ñí»É ¿ Ïñó¹³ëïdzñ³Ïã³Ï³Ý µ³ñáÛ³Ñá·»µ³Ý³Ï³Ý ¹³ëïdzñ³ÏáõÃÛ³ÝÝ áõÕÕí³Í ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ:
ØÇÝã ÏÇë³Ùյ³ÏÇ ³í³ñïÁ , µ³óÇ áõëáõÙÝ³Ï³Ý ·áñÍÁÝóóÇó , åɳݳíáñí³Í »Ý ݳ¨ ÙÇ ß³ñù ÙÇçáó³éáõÙÝ»ñ ¨ ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ , áñáÝù Ç Ï³ï³ñ ϳÍí»Ý ª »ÉÝ»Éáí ï³ñ»Ï³Ý åɳݳíáñÙ³Ý Íñ³·ñÇó:γÝóϳóí»Ý ݳ¨ ãåɳݳíáñí³Í ÙÇ ß³ñù ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ, áñáÝù ¨ë ÏÝå³ëï»Ý ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ×Çßï ¹³ëïdzñ³ÏÙ³ÝÝ áõ ÏñÃáõÃÛ³ÝÁ:
²ÝÏ³Ë Ï³ï³ñí³Í ³ß˳ï³ÝùÝ»ñÇó, Ó»éùµ»ñáõÙÝ»ñÇó áõ ѳçáÕáõÃÛáõÝÝ»ñÇó ª ¹³ë³ñ³ÝÝ áõÝÇ Ý³¨ ÙÇ ß³ñù µ³óÃáÕáõÙÝ»ñ , ÇÝãåÇëÇù »Ý áñáß ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ ÏáÕÙÇó Ñݳñ³íáñáõÃáõÝÝ»ñÇ áã ×Çßï û·ï³·áñÅáõÙÁ, ³ß˳ï³ëÇñáõÃ³Ý å³Ï³ëÁ:Î³Ý Ý³¨ ³ÛÉ Ã»ñáõÃáõÝÝ»ñ áõ µ³óÃáÕáõÙÝ»ñ , áñáÝó áõÕÕáõÃÛ³Ùµ ï³ñíáõÙ »Ý ³ß˳ï³ÝùÝ»ñ ¨ ÙÇÝã ÏÇë³ÙÛ³ÏÇ ³í³ñïÁ ³Û¹ ûñáõÃÛáõÝÝ»ñÁ Ñݳñ³íáñÇÝë ÏßïÏí»Ý:



                                                                           ¸³ëջϪ                           Ø. سóáÛ³Ý

Комментариев нет:

Отправить комментарий