среда, 9 ноября 2016 г.

ԳՅՈՒՄՐՈՒ ԹԻՎ 1 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ՀՈՍՔԻ XԱ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԴԱՍՂԵԿԻ 2016-2017 ուստարվա ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ-ՀՈԿՏԵՄԲԵՐ ԱՄԻՍՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
Xա հումանիտար հոսքի դասարանում սովորում են 20 աշակերտներ՝ 6 տղա, 14 աղջիկ, որոնցից 5-ը ներառական կրթությամբ ուսուցանող աշակերտներ են:
2 ամիսների ընթացքում դասարանը ցուցաբերել է միջինից բարձր առաջադիմություն: Պարերաբար ստուգումների արդյունքում պարզվել է, որ աշակերտները կատարում են իրենց առաջադրված դասարանական և տնային հանձնարարությունները, ինչպես նաև օգտվում են լրացուցիչ գրականությունից և համացանցից՝ հարստացնելով իրենց գիտելիքները:
Կատարվել են պլանավորված և չպլանավորված միջոցառումներ, աշխատանքներ համաձայն ուսումնական հաստատության դասղեկի տարեկան աշխատանքային պլանի:
2016-2017 ուստարում կատարվել են հետևյալ աշխատանքները.
·         դասղեկի աշխատանքային ծրագրի կազմում
·         դասագրքերով ապահովման հարցի կազմակերպում
·         աշակերտների սոցիալական անձնագրերի կազմում
·         կատարվել է նախասիրական, գեղարվեստական, երաժշտական, սպորտային և այլ խմբակներ հաճախող աշակերտների մասին տվյալների հավաքագրում
·         վերահսկվել է աշակերտների պատրաստվածությունը դասերին և աշակերտին վայել տեսքով ներկայանալու հարցը
·         աշակերտների ամենօրյա հաճախումների հաշվառում և բացակայող ու ուշացող աշակերտների ծնողներից դրանց պատճառների պարզաբանում
·         վերահսկվել է օրագրերի վարումը աշակերտների կողմից և դիտողություններով շտկվել է սխալները
·         աշակերտների տրվել է dasaran.am-ի անձնական ծածկագրերը և վերահսկվում է դրանից օգտվելու գործընթացը
·         ուսունմադաստիարակչական գործընթացին և կարգապահությանը նպաստող աշխատանքների իրականացում
Նշված ժամանակահատվածում կատարվել են հետևյալ աշխատանքները.
·         անցկացվել են ծնողականժողովներ, որոնց ընթացքում քննարկվել են հետևյալ հարցերը՝ 1. ծանոթացում ծնողների հետ և ծնողխորհրդի կազմի և նախագահի ընտրություն, 2. ծանոթացում ավագ դպոցի ուսումնական պահանջներին և առանձնահատկություններին, 3. կազմակերպչական հարցեր
·         դասարանական կոլեկտիվի ձևավորմանը նպաստել են դասղեկական ժամերին կազմակերպված հետաքրքիր զրույցները, բանավեճերը և մի շարք այլ միջոցառումներ
·         առանձին զրույցներ են անցկացվել յուրաքանչյուր աշակերտի հետ, ինչն ապահովել է անհատի ձևավորմանը նպաստող, յուրաքանչյուրի անհատականությունը ողջունող և ներուժը բացահայտող միջավայր
·         պարբերար կազմակերպվել են հանդիպումներ ծնողների հետ և խոսվել է նրանց հուզող հարցերի շուրջ և կազմակերպչական աշխատանքների մասին
·         աանհատական աշխատանքներ են տարվել ներառական կրթությամբ ուսուցանվող աշակերտների հետ, եղել են այցելություններ նրանց բնակարաններ և զրույցներ ծնողների հետ
·         պարբերաբար կատարվել են դասալսումներ տարբեր առարկաներից, իսկ հոկտեմբեր ամսին ըստ տնօրենի հրամանի դասալսումներ են կատարվել հանրահաշիվ և երկրաչափություն առարկաներից: Նշված առարկաներից դասալսումները կատարվել են ուսուցչուհի Ս. Սահակյանի մոտ, որի նպատակն էր ծանոթանալ աշակերտների ակտիվությնը և մասնկցությանը դասապրոցեսին, ուսուցչի կողմից կիրառվող մեթոդներին և դասի վարման հմտություններին
·         աշխատանք է տարվել շակերտների և ուսուցիչների միջև բարեդրացիական և ներդաշնակհարաբերությունների ձևավորման համար
·         առանձին զրույցներ են տարվել առողջական և վարքային խնդիրներ ունեցող աշակերտների հետ, ինչը դրական արդյունքներ է տվել
·         կազմակերպվել է ախտորոշման գործառույթ, որը ենփադրում է աշակերտների ելակետային մակարդակի վերհանում և շարունակական համեմատության մեջ փոփոխությունների արձանագրում


Դասարանի մասնակցությունը համադպրոցական միջոցառումներին
1.09
Գիտելիքի օր
Դպրոցում տիրում էր տոնական տրամադրություն՝ աշակերտները ներկայանում էին երգով, պարով ու ասմունքով: Դպրոցի տնօրեն Ն. Թադևոսյանը իր ելույթում ներկայացրեց դպրոցի նվճումներն ու ձեռքբերումները և կատարվելիք աշխատանքները:
25.09
«Գյումրու օր» համաքաղաքայյին երիտասարդական ֆլեշմոբ Վարդանանց հրապարակում «Արաքս» բարեգործական ՀԿ ծրագրի շրջանակներում
Դասարանից 12 աշակերտ մասնակցում էր այդ համաքաղաքային միջոցառմանը:
08.10
Հանդիպում Ա. Պետրոսյանի հետ «Միջանձնային մտածողություն» թեմայով
Xա դասարանից 5 աշակերտներ մասնակցեցին այս հանդիպմանը: Հանդիպման ընթացքում աշակերտները համոզվեցին, որ կրթական մանրակերտը ճիշտ կառուցելու համար անհրաժեշտ է տիրապետել նաև միջանձնային մտածողությանը, որը վերաբերում է այլ մարդկանց մղումները, դրդապատճառներն ու ցանկությունները հասկանալու հնարավորությանը, ինչ էլ իր հերթին մարդկանց հնարավորություն է տալիս արդյունավետ համագործակցել միմյանց հետ։
09.10
Նորեկի օրհնության օր
Ամեն տարի Օշականում կազմկերպվում է նորեկների օրհնությունը: Xա դասարանի նոր աշակերտները ևս օրհնություն ստացան և երդում տվեցին հավատարիմ մնալ դպրոցի կանոնադրությանը:
14.10
Վարպետության դաս պատմական գիտությունների թեկնածու Գրիգոր Աղանյանի հետ։ Թեման էր՝ «Ալեքսանդրապոլ. չպեղված շերտեր»
Xա դասարանից 15 աշակերտներ մասնակցեցին այս դասին: Ունկնդրի առջև հառնեց հնագույն բնակավայրը՝ Կումայրի-Գյումրի-Ալեքսանդրապոլ-Լենինական պատմական շղթայով: Թաղ առ թաղ «անցանք» ինքնատիպ բարքեր ու ավանդույթներ, հոգևոր ու նյութական մշակույթ զարգացրած Ալեքպոլի փողոցներով, հիացանք գիմրեցիների պատվի գիտակցմամբ: Կարևորը՝ դասի հիմնաքարը, լավ յուրացրինք. մենք ենք այս քաղաքի ժառանգներն ու պատվով պիտի կանգուն պահենք Գյումրիի դարավոր պատը:
21.10
Հանդիպումը «Խորան Արդ» ինտելեկտուալ կենտրոնի գործադիր տնօրեն Արմեն Պետրոսյանի հետ
Xա դասարանի աշակերտ Ռազմիկ Չոմարյանը ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերեց այդ հանդիպմանը: Ներկաները հարցտացած գիտելիքներով հեռացան հանդիպումից, որը կայացել էր Գյումրու Երիտասարդական պալատում:

Դասարանի միջոցառումները սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին
22.10
«Դաս անիվների վրա»
Xա դասարանի թվով 13 աշակերտներ մասնակցեցին ուսուցչուհի Լ. Գրքիկյանի կողմից կազմակերպված դասին, որը կայացավ Էրեբունու և Սարդարապատի թանգարաններում: Դասի ընթացքում աշակերտները ևս մեկ անգամ վերհիշեցին իրենց բազմադարյա հայրենիքի հարուստ պատմությունն ու հերոսական էջերը: 
28.10
Զբոսանք քաղաքային զբոսայգում
Զվարճալի խաղերով, երգով, հետաքրքիր զրույցներով համեմված աշակերտները զբոսնեցին զբոսայգում և զմայլվեցին ու նկարվեցին աշնանային բնության ներքո:

Ձեռքբերումներից ու հաջողություններից բացի Xա դասարանն ունի մի շարք թերություններ և բացթողումներ, ինչը շտկելու համար կատարվում են հետևողական աշխատանքներ աշակերտ-դասղեկ համագործակցությամբ:


Դասղեկ՝ Է. Չոմարյան 

Комментариев нет:

Отправить комментарий